Herken je dit?
Druk, druk, druk. Je doet 100 dingen tegelijk, er blijft veel werk liggen, je komt er niet aan toe
Onbeantwoorde telefoontjes in de voicemail box, facturen blijven liggen, brieven, offertes en gespreksverslagen die uitgewerkt moeten worden, er moeten afspraken gemaakt worden en er ligt nog een mailing…
Je komt handen te kort en iemand in dienst nemen, is nu geen optie
De oplossing is even simpel als doeltreffend
Falumi, de Virtueel Assistent
Virtueel Assistent
De Virtuele Assistent is je persoonlijke vaste medewerker, en dat kan al vanaf enkele uren per week of maand. Vanaf het thuiskantoor met alle faciliteiten wordt je ondersteund op afstand maar natuurlijk kan dit incidenteel op locatie. De taken regelt je in overleg . Ook de werktijden kunt je zelf afspreken.
Falumi bewaakt en beheert efficiënt en nauwgezet je zaken. De Virtueel Assistent is daarom ideaal voor kleine en grote bedrijven of instellingen voor ondersteuning bij (tijdelijke) projecten of dagelijkse bedrijfsvoering. Wij maken duidelijke afspraken en gaan voor je aan de slag, snel en zonder veel gedoe.
Mogelijkheden
De werkzaamheden die een Virtuele Assistent voor je kan uitvoeren zijn zeer divers en naar keuze in te vullen. Falumi is gevestigd in Hoofddorp, Haarlemmermeer. Het werkgebied ligt hoofdzakelijk in de Randstad. Amsterdam, Schiphol, Haarlem, Zaandam, Alkmaar, Hilversum, Utrecht, Amersfoort, Woerden, Alphen a/d Rijn, Leiden, Den Haag, Delft, Rotterdam en Dordrecht. Natuurlijk ben je ook welkom als je uit een andere regio komt. Falumi werkt hoofdzakelijk online en in de cloud dus afstand is geen issue.
Samengevat is de Virtueel Assistent je 1000-poot waar je uiteenlopende zaken aan kunt delegeren.
Ontdek de mogelijkheden:
Falumi – Virtueel Assistent is bijvoorbeeld in te zetten voor een van de onderstaande zaken:
Financiën beter onder controle?
Financiële administratie, boekhouden, rapportages, facturatie, inboeken van facturen, jaarstukken, incasso, crediteuren-debiteuren beheer, bijhouden uren- en onkostenadministratie, ledenadministratie, abonnementenadministratie, contributie. Dienstverlening voor belastingen, aangifte, vennootschapsbelasting, btw, inkomstenbelasting. Voor eenmanszaak, VOF, BV, NV en holding.
Hands-on ondersteuning nodig?
Management support voor vereniging, stichting, bestuur, directie, BV, NV, VOF, eenmanszaak, raad van commissarissen, raad van bestuur, office management, business management, facilitair management, front office, back office, personal assistant, PA, relatiebestand, secretarieel, agendabeheer, afspraken inplannen, emails screenen en beantwoorden, organisatie- en regelwerk, correspondentie.
Marketing en PR hulp nodig?
Content management, website, webcare, analyse met google analytics, online marketing, online PR, SEO, seminars, congressen, beurzen, events, event management, online uitingen, social media, bloggen, nieuwsbrieven, marktonderzoek, drukwerk opmaken, salessupport, klantenservice .
Advies en training
Advies op het gebied van bedrijfsvoering, implementatie ICT, trainingen, e-learning, LMS, e-portfolio’s, kwaliteitsevaluatie trajecten, BIG herregistratie trajecten, accreditatie trajecten.